Ulei Liqui Moly 4T Marine 10W30 sintetic pentru motoare pe benzina, FC-W® - 60L
Ulei de motor cu viscozitate redusa high-performance fabricat prin tehnologie de sinteza. Cu aditivi speciali Marine si cu protectia sporita impotriva coroziunii si cu caracteristici de protectie maxime. Asigura o lubrifiere rapida a motorului si a turbocompresorului si protectie optima la uzura. Indeplineste cerintele producatorilor de top din domeniul motoarelor navale. Testat pentru sitemele CAT si Turbo. Indeplineste standardele: API SL; NMMA FC-W®. Uleiul Liqui Moly este fabricat in Germania si este un ulei de TOP pentru folosire in conditii de exploatare maxima a motorului!
Ulei de motor cu viscozitate redusa de mare performanta pentru motoare outboard si inboard. Certificat de NMMA FC-W® pentru motoare in 4T Mercury, Yamaha, Honda, Suzuki, Tohatsu, Johnson/Evinrude
Proprietati:
- penetrare rapida a uleiului
- rezistenta excelenta la uzura
- protectie excelenta impotriva coroziunii
- stabilitate optima la imbatranire
- comportament excelent la pornire la rece
Caracteristici tehnice:
Clasa SAE
|
10W-30
|
SAE J300
|
Densitate la 15°C
|
0,860 g/cm³
|
DIN 51757
|
Vascozitate la 40°C
|
72,0 mm²/s
|
ASTM D 7042-04
|
Vascozitate la 100°C
|
11,2 mm²/s
|
ASTM D 7042-04
|
Vascozitate la -30°C
|
< 60000 mPas
|
ASTM D 4684
|
Vascozitate la -25°C
|
<=7000 mPas
|
ASTM D 5293
|
Indice de vascozitate
|
147
|
DIN ISO 2909
|
HTHS la 150°C
|
>= 3,5 mPas
|
ASTM D 5481
|
Punct de curgere
|
-33°C
|
DIN ISO 3016
|
Pierderea la evaporare
|
12,5%
|
(Noack) CEC-L-40-A-93
|
Punct de aprindere
|
226°C
|
DIN ISO 2592
|
Numarul total de baza
|
7 mg KOH/g
|
DIN ISO 3771
|
Cenusa sulfat
|
1,0 g/100g
|
DIN 51575
|
Culoare
|
L 2,0
|
DIN ISO 2049
|